This is the start of something new...

...eller egentligen så är det en fortsättning på någoting gammalt!


Jag har kommit på ett nytt epitet på min relation (om man kan kalla den det?) till datorn - Jag är "tekniskt utvecklingsstörande" - jag stör all teknisk utrustning enbart genom att vara i närheten av den! Datorn är en av mina största fiender, men även mobiltelefonen och min kära dansmatta brukar konspirera mot mig. Jag är inte en konservativ människa - snarare tvärtom - så därför förstår jag inte detta hat mot mig som människa.

Kan hända att jag fortsätter att muttra över det här i ett framtida inlägg men nu är kaffet klart!



Over n' out

Jane Doe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0